NAŠE SLUŽBY

PRACUJEME S RADOSTÍ

Servis jízdních kol je velice specifická disciplína. Historicky si každý své kolo opravoval sám. Vzhledem k tomu, že učební obor pro opraváře kol byl pouze jeden v republice, lidí s odborným vzděláním je jako šafránu. Každý se tedy učil sám styl - pokus omyl.V mém případě bylo štěstí, že již od roku 1985 jsem koukal pod ruce opravdovým mistrům a profesionálním servismenům závodního teamu favoritu Brno v dílně na brněnském velodromu. Snažíme se neustále posouvat a technicky rozvíjet, abychom Vám mohli nabídnou odborný a seriózní servis závodních i pivních kol.

VEŠKERÝ SERVIS
JÍZDNÍCH KOL
A ELEKTROKOL

STAVBA KOL
A ELEKTROKOL
NA ZAKÁZKU

OPRAVY A REPASE
HYDRAULICKÝCH VIDLIC,
TLUMIČŮ A BRZD

OPRAVY ELEKTROKOL
SYSTÉMŮ SIEMENS, BOSCH,
SHIMANO STEPS, DIAGNOSTIKA

SERVISNÍ STŘEDISKO
ZAPLETENÝCH KOL
MAVIC

SERVISNÍ STŘEDISKO
VIDLIC A TLUMIČŮ
ROCK SHOX

SERVIS A PRODEJ
LYŽAŘSKÉHO SORTIMENTU
V ZIMNÍ SEZÓNĚ

ROZVOZ ZAKOUPENÉHO
KOLA NAD 15 000 KČ
DO 15 km

DOPROVODNÉ AKCE
PRO NAŠE ZÁKAZNÍKY
A PŘÁTELE

SERVISNÍ BALÍČKY

1.

SEŘÍZENÍ KOLA PŘED SEZONOU

seřízení řazení
namazání řetězu
seřízení mechanických brzd
centrování kol
kontrola a dotažení točivých dílů
400 Kč

2.

CELKOVÁ KONTROLA KOLA

balíček 1.
seřízení hydraulických brzd
kontrola a dotažení všech dílů
výměna vadných dílů
celkové seřízení kola
600 Kč

3.

GO CELÉHO KOLA S PEVNÝM RÁMEM

celková demontáž a montáž kola
výměna vadných dílů
celkové seřízení kola
- bez odpružené vidlice a hydr. brzd
1200.-kč

4.

GO CELÉHO ODPRUŽENÉHO KOLA

celková demontáž a montáž kola
výměna vadných dílů
celkové seřízení kola
- bez odpružené vidlice a hydr. brzd
- bez demontáže vidlice a tlumiče
1500.-kč

5.

GO ODPRUŽENÉ VIDLICE

dle typu vidlice
individuální posouzení
300 Kč - 1 500 Kč

6.

GO TLUMIČE

dle typu tlumiče
individuální posouzení
500 Kč - 1 500 Kč

VÍCE O NAŠÍ PRÁCI...

..Jak někteří pamatujeme v tomto období bylo materiálu poskromnu a jediný zdroj značkových komponentů byl na „Závodu míru“a burzách pro nadšence cyklistiky. Přestavovat kolo Favorit F12 na závodní F1 tedy pro nás znamenalo přeletovat koncovky přední vidlice z plechových na kované, to samé na zadní stavbě a navíc zkrátit z stavbu rámu s přeletováním můstku pro z. brzdu. Na závěr rám nalakovat a ustrojit dle možností dostupnosti komponentů. K opravdovému kumštu patřila oprava galusek od zalepení po kvalitní zašití tak, aby galuska při použití neházela.

Toto všechno jsem se na velodromu naučil a tiše snil o práci servisního mechanika na velkých cyklistických závodech. Příležitost tyto znalosti zúročit se dostavila v roce 1990. Začal jsem podnikat a v dalším městě, kde měli velodrom, v té době symbol cyklistiky v Pardubicích, otevřel servis na jízdní kola. Za pomocí šikovných strojařů jsem si nechal zhotovit speciální nářadí a mohl tak válcovat dráty, letovat koncovky a zkracovat rámy. Velký úspěch jsem měl s opravou galusek, které v této době již nikdo neopravoval, takže když jsem jich měl na opravu 30ks, připadal jsem si jako švec.

Doba pokročila, přišla horská a trekkingová kola, zlepšila se dostupnost náhradních dílů, už nebylo potřeba takto speciální práce, díly se měnily a mění dodnes jak na běžícím pásu.

Po více jak dvacetiletém působení v oboru servisu jízdních kol se stále vzděláváme. Dnes v našem servisním zázemí máme veškeré profi nářadí od firmy Park Tools. Proto také naše firma je i servisním centrem pro komponenty a zapletená kola Mavic. Montáž karbonových doplňků je pro nás potěšení. A naše srdce zaplesá i při GO opravě kola z 40let.